Нивецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
с. Нивецьк Дубровицького району
1. Загальні відомості про заклад
Дата створення, його особливості
Нивецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів заснована 1936 році як семирічка. У 1957 році закладу було надано статус восьмирічної школи, 1999 році – реорганізовано у заклад І-ІІ ступенів. У період з 1936 по 1973 рік навчально-виховний процес здійснювався в одному приміщенні. У 1973 році побудовано цегляне приміщення.Форма власності Комунальна.
Основні напрями діяльності
Організація навчально-виховного процесу: забезпечення реалізації навчальних планів та програм для загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів; реалізація Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020 роки; та Програми національного виховання учнівської молоді Дубровиччини на 2008-2012 роки; забезпечення функціонування системи учнівського самоврядування: учнівського комітету (5-9 класи). Навчально-виховний процес для 53 учнів здійснюється в одну зміну у двох приміщеннях. У старому приміщенні школи знаходиться 7 класних кімнат. У новозбудованому приміщенні розміщено 2 класні кімнати та шкільна майстерня.
Організаційна структура закладу
У школі наявний комп’ютерний клас, у якому знаходиться 5 комп’ютерів. У закладі функціонує 5 гуртків: «Користувач ПК», «Розмаїття», «М’яка іграшка», художньої самодіяльності, художня обробка деревини. Організовано роботу методичних об’єднань вчителів початкових класів, класних керівників, природничо-математичного циклу та суспільно-гуманітарного. Школа працює над науково-педагогічною проблемною темою « Підвищення якості навчання через впровадження стандартних і нестандартних форм та методів роботи в навчально-виховному процесі». Навчально-виховний процес забезпечують 16 вчителів, з яких 5 мають вищу кваліфікаційну категорію, 2 – педагогічне звання «старший вчитель». Обслуговуючий персонал – 4 чоловіки.
2. Основі показники діяльності
Педагогічний колектив Нивецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів спрямовує свою діяльність на забезпечення виконання навчальних програм та забезпечення належного рівня організації навчально-виховного процесу.