Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів та на виконання Плану проведення атестаційної експертизи навчальних закладів Дубровицького району на 2006-2016 роки, наказу «Про організацію проведення атестаційної експертизи навчальних закладів району у 2014 році» від 08.01.2014 року №3, у термін з 11.02.2014 по 25.02.2014 року була проведена атестаційна експертиза Осівського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад“.
Атестаційну експертизу проводила комісія у кількості 10 фахівців, які забезпечили експертну перевірку всіх напрямів діяльності навчального закладу згідно з робочою програмою, підготували акт атестаційної експертизи та пропозиції експертної комісії щодо її наслідків.
Приміщення Осівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. побудоване у 1986 році, спроектоване як типова школа, розрахована на 250 учнів. Матеріально-технічний стан будівлі в основному відповідає вимогам нормативних документів.
У школі навчається 177 учнів та працює група короткотривалого перебування дітей дошкільного віку.
Очолює навчальний заклад Пінчук Борис Васильович, директор НВК; має вищу освіту, кваліфікаційну категорію „Спеціаліст вищої категорії“ та звання „Старший вчитель“.
У закладі дотримуються санітарно-гігієнічний режим та умови для підтримання життєдіяльності дітей, учнів та працівників. Стан матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів, майстерні, спортзалу, спортивного майданчика та інших приміщень в достатній мірі відповідає вимогам. У школі є кімната для школярів, кабінет медичної сестри, кімната психолога, працює бібліотека.
Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється на основі її кошторису, який розробляється централізованою бухгалтерією районного управління освіти. Джерелами формування кошторису є кошти місцевого бюджету та благодійні внески.
Спланована та реалізується науково-методична проблемна тема школи «Вдосконалення навчально-виховного процесу через самоосвітню діяльність вчителя і учня як спосіб формування конкурентоспроможної особистості».
Педагогічний колектив забезпечує на достатньому рівні реалізацію державної політики в галузі освіти, виконання вимог чинного законодавства, завдань, визначених Національною стратегією розвитку освіти України.
В управління навчальним закладом впроваджуються елементи комп’ютерних технологій.
З метою визначення рівня навчальних досягнень учнів членами експертної комісії проаналізовано класні журнали, зведені відомості навчальних досягнень учнів, протоколи державних підсумкових атестацій, протоколи районних олімпіад, конкурсів та проведено контрольні випробування з української мови, математики, алгебри в 4, 9, 11 класах.
Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу відбувається через систему виставок матеріалів педагогічної періодики, нормативних документів в галузі освіти, систематичне опрацювання новин фахової літератури на методичних, виробничих нарадах, заняттях і ін.
Адміністрація школи забезпечує щорічну участь учнівських команд в районних конкурсах інтелектуального, літературного, екологічного та спортивно-туристського, краєзнавчого, виховного спрямування. За останні три роки учні школи були активними учасниками заочних інтелектуальних конкурсів «Кенгуру», «Колосок» - 80 учнів, спортивних змагань, конкурсів-оглядів учнівської художньої самодіяльності.
Заслуговує на увагу робота адміністрації закладу та педагогічного колективу з питань:
- забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами;
- забезпечення учнів та педагогічних працівників навчальною літературою;
- залучення дітей соціально-незахищених категорій до позашкільної освіти;
- забезпечення навчального закладу необхідними навчальними площами;
- охоплення дітей допрофільною підготовкою та позашкільною освітою;
- робота закладу з попередження правопорушень, атестації педагогічних кадрів, організації харчування дітей та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
Поряд з цим у роботі закладу є ряд проблем, що залишаються для подальшої роботи: підвищення навчальної мотивації учнів на компетентнісній основі на всіх ступенях навчання, постійне впровадження ІКТ у навчально-виховний процес, реклама власних доробок педагогів у періодичних виданнях, зміцнення матеріально-технічної бази, охоплення учнів 10-11 класів профільним навчанням та учнів 8-9 класів допрофільною підготовкою, результативність участі педагогічних працівників у конкурсах фахової майстерності в сфері освіти та інші.
За результатами проведеної роботи експертна комісія встановила, що Осівський загальноосвітній навчальний заклад забезпечує освітню діяльність за рівнем повної загальної середньої освіти та подала пропозицію до регіональної експертної ради при управлінні освіти і науки облдержадміністрації про визнання Осівського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад“ атестованим.
|