Головна » Архів матеріалів
...
Читати далі »
)?-->Учитель – одна з найдревніших та найпочесніших професій на землі. Кожен день учителя розпочинається із зустрічі з дитячими очима і розумом, допитливістю і проблемами. За плечима кожного педагога – нелегкий досвід спілкування з дітьми та їх батьками, постійне опанування сучасними навчально-виховними технологіями, підготовка до інтелектуальних та творчих змагань своїх вихованців. Будні вчителя – нескінченний потік уроків, подій, інформації, діалогу…А ще – нелегкі випробування у щорічному професійному конкурсі «Учитель року», який проводиться з метою виявлення та підтримки творчої праці вчителів, підвищення їх професійної компетентності, популяризації педагогічних надбань. Цьогоріч всеукраїнський конкурс «Учитель року - 2016» проходив у номінаціях «англійська мова», «математика
...
Читати далі »
Прикрепления: |
Управління освіти і науки облдержадміністрації запрошує до обговорення проекту Закону про освіту (реєстр. №3491 від 28.12.2015). З текстом законопроекту можна ознайомитись на порталі «Освіта Рівненщини» у рубриці «Новини». Можливі зауваження та пропозиції просимо надати управлінню електронною поштою на адресу: obluo@icc.rv.ua до 21.01.2016. Прикрепления: |
...
Читати далі »
)?-->25 січня відбулася спільна нарада керівників навчальних закладів, голів профкомів за участю голови райдержадміністрації Киркевича Сергія Васильовича
На спільній нараді розглянуто питання:
1.Про підсумки виконання кошторисних призначень на освіту у 2015 році та планування видатків на освіту на 2016 рік. Порівняльний аналіз
Гаврильчик І.І.
Яковець Л.П.
2. Про стан та заходи дотримання трудових прав працівників при реалізації управлінням освіти, молоді та спорту району
...
Читати далі »
Прикрепления: |
|
Календар |
---|
« Грудень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|