ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1.Про пріорітетні напрямки роботи закладів освіти
на 2011 рік
Покидько П.Д.
Керівники ЗНЗ
2. Про підсумки виконання кошторису за 2010 рік та
планування видатків на 2011 рік.
Покидько П.Д.
3. Про підсумки проведення тематичної перевірки
щодо вивчення стану ведення шкільної документації у ЗНЗ району.
Н.Стасюк
4. Про
порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової
атестації у загальноосвітніх навчальних закладах району у 2010-2011 навчальному
році.
Н.Стасюк
5.
Про організацію функціонування освітніх округів у районі.
Н.Стасюк
6.Про стан відвідування учнями навчальних занять.
Кот Р.А.
7.
Про організацію проведення атестації педагогічних працівників відповідно до
нового типового Положення про атестацію
педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України від 14.12.2010 року
Кот Р.А.
8.Про
підсумки курсової перепідготовки педагогічних працівників у 2010році та
план курсової перепідготовки на 2011рік.
Таборовець Т.Ф.
9.Про
організацію та проведення незалежного тестування у 2010-2011 навчальному році.
Романушко Ю.Ю.
10
Про підсумки проведення атестаційної експертизи Людинської ЗОШ та ЦПО.
Кот Р.А.
Рабешко Г.З.
Серко М.М.
Семенюк М.І.
11.
Різне
ПРОТОКОЛЬНІ
ДОРУЧЕННЯ
за
результатами наради керівників загальноосвітніх навчальних закладів
від 01.03.2011року
Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:
1. Подати у відділ освіти пріоритетні напрямки
роботи навчального закладу на 2011 рік до 15.03.2010 року.( Покидьку П.Д.)
2. Підсумки виконання
кошторису за 2010 рік взяти до відома.
Забезпечити
дотримання запланованих видатків на 2011 рік та внести пропозиції щодо
оптимізації мережі з метою економії передбачених видатків на енергоносії,
електроенергію та заробітну плату.
3. Керівникам
загальноосвітніх навчальних закладів району проаналізувати вказані недоліки
щодо ведення ділової документації з метою недопущення їх у своїй діяльності .
4.Забезпечити
дотримання методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу
під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів
загальноосвітніх навчальних закладів (від 06.02.08 №1/9 061) та привести у
відповідність до методичних рекомендацій записи у класних журналах.
До 15.06.2011 року
5. Подати
інформацію школам, де проводилася тематична перевірка, про виконання вказаних
недоліків, які зазначені у контрольно-визитаційних книгах, до 15 березня 2011 року у відділ освіти
(Стасюк Н.І.).
6.Директорам Берестівської( Гаврильчик С.В.) Миляцької ( Охмак С.В.), Будимлянської (Легкий
М.Л.), Мочулищенської ( Вальковець І.О.) Підлісненської (Аврамишин О.В.)
6.1.
Посилити контроль за станом ведення шкільної документації.
6.2.
Взяти до неухильного виконання всі зауваження та пропозиції, які виявлені у ході перевірки.
6.3.Упорядкувати всю шкільну документацію
відповідно до Інструкції з ведення ділової документації та статуту закладу.
До
15.03.2011року
7.Забезпечити
дотримання виконання вимог діючих нормативних документів, листів Міністерства
освіти і науки України, наказів відділу освіти, які регламентують порядок
закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у
загальноосвітніх навчальних закладах в
2010 – 2011 навчальному році.
Постійно
8. Забезпечити
подання у відділ освіти відповідних
матеріалів, які стосуються організації у 2010 – 2011 навчальному році державної
підсумкової атестації у формі екстернату.
До 05.03.2011
9.
Забезпечувати сучасні підходи до організації вивчення стану дотримання діючого
законодавства в галузі освіти.
Постійно
10.
Забезпечити моніторинг з метою впровадження інклюзивної освіти як засобу
соціальної адаптації та інтеграції в суспільство дітей з особливими потребами:
період становлення.
Упродовж 2011 року
11.
Відділу освіти (головному спеціалісту Коту Р.А.) проводити системний моніторинг
стану відвідування учнями навчальних занять
та доповідати на нараді керівників ЗНЗ.
Постійно, двічі на навчальний рік
12.
Керівникам усіх загальноосвітніх навчальних закладів району посилити контроль
за відвідуванням учнями навчальних занять.
З
01.02.2011року
13.
Керівникам Залузької, Сварицевицької, Трипутнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, НВК
«Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, Будимлянської, Крупівської,
Смородської ЗОШ І-ІІ ступенів здійснювати чіткий облік за стану відвідування
учнями навчальних занять.
З
01.02.2011року
14. Забезпечити дотримання виконавської дисципліни у навчальних
закладах. Постійно
15. Повторно провести роз’яснювальну роботу щодо процедури реєстрації
учасників зовнішнього незалежного оцінювання; забезпечити доступ до мережі
Інтернет випускникам загальноосвітніх навчальних закладів).
16.Забезпечити контроль з підготовки пунктів пробного тестування та
персоналу, залученого до його проведення.
До 30.03.2011
17.Забезпечити
ознайомлення педагогічних працівників із вимогами Типового положення про
атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і
науки України від 06.10.2010 № 930, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550.
До 01.03.2011
18. Забезпечити
проведення навчання учителів загальноосвітніх навчальних закладів за програмою
„Освітні інформаційно-комп’ютерні технології”.
До 30.06.2011
19. Методичному кабінету відділу освіти :
19.1.Розробити програму навчання учителів загальноосвітніх навчальних
закладів „Освітні інформаційно-комп’ютерні технології”. До 25.03.2011
19.2.Провести тематичне вивчення функціонування профільних класів у
загальноосвітніх навчальних закладах району.
Упродовж 2011 року
19.3.Передбачити при плануванні роботи на наступний навчальний рік
проведення моніторингових досліджень,
визначених наказом Міністерством
освіти і науки України „Про
затвердження Положення про районний
(міський) методичний кабінет центр” вiд
08.12.2008 № 1119 зокрема:
моніторингу
якості загальної середньої освіти, рівня
навчальних досягнень учнів, у тому числі
тих, що
навчаються за альтернативними підручниками і
навчальними посібниками, їх відповідності Державному стандарту початкової
загальної освіти та Державному
стандарту базової і
повної загальної середньої освіти;
моніторингу
умов забезпечення психічного та
фізичного стану учнів навчальних закладів;
моніторингу
стану психічного і фізичного розвитку дітей
дошкільного віку, набуття ними
життєвого досвіду та
вироблення вмінь і
навичок, необхідних для
подальшого навчання; стану організації педагогічного процесу
і науково-методичної роботи
в цих закладах;
апробації
та моніторингових
досліджень навчально-методичного забезпечення дошкільної освіти, підручників, навчальних посібників та іншої навчальної
літератури для загальноосвітніх навчальних закладів.
До 01.12. 2011
20. Опрацювати примірне Положення про освітній округ та керівникам
визначених опорних шкіл подати свої пропозиції щодо функціонування освітнього
округу (
формування ради округу, підготувати
проект Положення про округ, пропозиції щодо організації
навчально-виховного процессу в окрузі).
До 1.04.2011 року
21.Взяти до відома
вказані рекомендації та пропозиції експертної комісії за результатами атестації
Людинської ЗОШ І-ІІІ ст.. та ЦПО.
Начальник відділу
освіти
П.Покидько |