28 грудня 2013 року в актовій залі Дубровицького центру позашкільної освіти відбулася нарада керівників навчальних закладів.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
№ з/п
|
Назва питання
|
Хто готує
|
Примітка
|
Січень 2013 року
|
1.
|
Про пріоритетні напрямки роботи
закладів освіти на 2013 рік.
|
Стасюк Н.І.
|
|
2.
|
Про підсумки виконання кошторису
за 2012 рік та планування видатків на 2013 рік.
|
Яковець Л.П.
|
|
3.
|
Про підсумки курсової перепідготовки
педагогічних працівників у 2012році та план курсової перепідготовки на
2013рік.
|
Таборовець Т.Ф.
|
|
4.
|
Ефективність використання
комп’ютерної техніки в навчально-виховному процесі загальноосвітніх
навчальних закладів.
|
Кот Р.А.
|
|
5.
|
Про підсумки проведення зимових
канікул, новорічних та різдвяних свят.
|
Рабешко Г.З.
|
|
6.
|
Доведення до відома керівників
законодавчих, нормативно-правових документів, що регламентують роботу
навчальних закладів
|
Стасюк Н.І.
|
|
7.
|
Моніторинг випадків дитячого
травматизму за 2012 рік та система
роботи з безпеки життєдіяльності в
навчальних закладах.
|
Кот Р.А.
|
|
8.
|
Про організацію функціонування
освітніх округів та перспективи
організації профільного навчання в ЗНЗ району.
|
Кот Р.А.
|
|
9.
|
Про правове регулювання питань
у сфері праці жінок, які мають дітей до трьох років, та роботу комісії по
соціальному страхуванню з тимчасової втрати працездатнгості
|
Твердюк В.М.
|
|
10.
|
Різне
|
|
|
Протокольні доручення за результатами наради
директорів загальноосвітніх навчальних закладів
Питання №1
Директорам загальноосвітніх навчальних закладів подати у відділ освіти
пріоритетні напрямки роботи закладів на 2013 рік.
До
01.02.2013 року
Питання №2
Забезпечити дотримання кошторисних призначень на
виплату заробітної плати, оплату за тепло та енергоносії у 2013 році.
Впродовж
року
Питання №3
1.
Районному методичному кабінету :
- контролювати організацію курсової підготовки
педагогічних працівників відповідно до заявок загальноосвітніх закладів та
перспективного плану-графіка за п’ятирічним циклом;
-
забезпечити виїзд педагогів на курси з курсовими роботами, виконаними
докурсовими завданнями;
Згідно з графіком
- забезпечити відповідність у термінах курсової
підготовки та атестації педагогічних працівників;
Постійно
2. Керівникам загальноосвітніх, дошкільних,
позашкільних закладів:
- взяти
на постійний контроль п’ятирічний графік курсової підготовки педагогів, привести його у
відповідність до атестації працівників;
До
01.03.2013 року
-
довести до відома працівників зміст
наказу про організацію курсової підготовки у 2013 році;
До 01.03.2013 року
-
подати у районний методичний кабінет заявки на курсову підготовку педагогічних
працівників у 2014 році, передбачивши курсову підготовку вчителів, що
викладають два і більше предмети;
До
30.03.2013 року
-
забезпечити наявність в особових справах
педагогів копій посвідчень про курсову підготовку;
Постійно
- опрацювати з педагогічними працівниками
методичні рекомендації Рівненського обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти щодо вимог до змісту
та оформлення курсових робіт.
До
01.03.2013 року
Питання
№4
1. Директорам загальноосвітніх навчальних
закладів:
- розробити графік проведення уроків інваріантної
та варіативної складової робочого навчального плану з використанням сучасної
комп’ютерної техніки.
До
15.02.2013 року
- забезпечити проведення уроків згідно з графіком.
З
01.03.2013 року
- забезпечити створення сайту навчального закладу
До
01.02.2013 року
Питання
№5
1.
Керівникам
ЗНЗ:
-
систематично розробляти заходи щодо організації змістовного дозвілля під час
канікул.
- забезпечити в канікулярний період постійний контроль за організацією проведення
заходів.
- забезпечити
щоденну роботу спортивних залів, спортивних майданчиків у канікулярний
час.
Під час канікул
2.
Директорам позашкільних
навчальних закладів (Семенюку М.І.Стаську С.М.)
сприяти залученню учнівської молоді до заходів за напрямками
позашкільної освіти.
Постійно
Питання
№7
1. Директорам загальноосвітніх навчальних закладів
посилити профілактичну роботу щодо попередження дитячого травматизму під час
навчально-виховного процесу, в осінньо-зимовий період та під час літніх
канікул.
З
01.02.2013 року
2. Директорам Селецької ЗОШ І-ІІІ ступенів та
Заслуцької ЗОШ І-ІІ ступенів провести цикл бесід з учнями школи щодо
попередження фізичного та психічного насильства.
До
01.03.2013 року
Питання №8
1. Районному методичному кабінету подати кількість годин профільного та
академічного рівнів згідно з наявними профілями навчання.
До
05.02.2013 року
2. Директорам опорних закладів:
- організувати проведення засідання круглого столу, на якому обговорити
можливості впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних
закладах округу, враховуючи транспортне сполучення між населеними пунктами
начально-методичну базу закладів та, особливо, рівень професіоналізму
педагогів.
До
10.02.2013 року
- подати на погодження у відділ освіти можливі профілі та кандидатури
педагогічних працівників, які будуть визначені такими, що забезпечуватимуть
рівень викладання того чи іншого профілю, в межах діяльності освітнього округу.
До
12.02.2013 року
3. Директорам загальноосвітніх навчальних закладів:
- обговорити з педагогічними працівниками закладів, які будуть визначені
такими, що забезпечуватимуть рівень викладання того чи іншого профілю, в межах
діяльності освітнього округу, їхню готовність та бажання працювати понад
урочний час в рамках оплати праці згідно посадового окладу, кваліфікаційної
категорії та педагогічного звання.
До
20.02.2013 року
- скласти графік проведення зборів з педагогами, учнями, батьками, за
необхідності із представниками громадськості, із залученням представників
відділу освіти, щодо забезпечення профільного навчання в рамках діяльності
освітніх округів.
До
22.02.2013 року
-
подати графік
на погодження у відділ освіти.
До
25.02.2013 року
- забезпечити проведення зборів з педагогами, учнями, батьками, за
необхідності із представниками громадськості, із залученням представників
відділу освіти, щодо забезпечення профільного навчання в рамках діяльності
освітніх округів.
До
15.03.2013 року
- забезпечити набір груп для організації профільного навчання згідно з
інтересами учнів та враховуючи транспортне сполучення між населеними пунктами.
До
01.09.2013 року
Питання №9
1. Директорам загальноосвітніх навчальних закладів:
- переглянути накази та особові справи жінок
прийнятих на роботу по строковому трудовому договору і привести їх у
відповідність до чинного законодавства.
До
01.03.2013 року
- спільно з профспілковими комітетами переглянути
склад робочих груп, комісій по соціальному страхуванню з тимчасової втрати
працездатності та привести їх у відповідність до положення
До
15.03.2013 року