Про мовні літні табори
Володіння іноземними мовами є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції. Без знання іноземних мов немає ні сучасної науки, ні вищої освіти.
У законі України «Про освіту» йдеться про позаурочну діяльність учнів як невід’ємну частину системи освіти, яка спрямовується на розвиток здібностей і талантів учнівської молоді, задоволення її інтересів і духовних запитів. Основною формою позаурочної діяльності є організовані й цілеспрямовані заняття, які проводяться у вільний від навчального процесу час для розширення знань, умінь і навичок, розвитку самостійності, індивідуальних здібностей і нахилів учнів, а також їхніх інтересів і збагачення корисного відпочинку.
Один із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам та здійснення позакласної роботи — це створення літніх таборів з іноземних мов.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 03.02.2015 № 89 «Про здійснення заходів щодо організації літніх мовних таборів», з метою якісного навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції України, наближення до європейських стандартів та популяризації вивчення іноземних мов серед українських школярів на базі 22 загальноосвітніх навчальних закладів нашого району було організовано роботу літніх мовних таборів.
Програма літніх мовних таборів передбачала диференційований підхід при роботі з школярами. Заняття проводилися переважно на свіжому повітрі, в ігровій формі, з широким використанням інтерактивних форм (робота в парах, групах, командах) тощо.
Щодо змісту роботи з учнями, то педагогами були обрані наступні тематичні напрямки: здоровий спосіб життя; талановита молодь країн, мова яких вивчається, та України; свята та традиції країн, мова яких вивчається, та України; театральна студія; студія мистецтв; екологія рідного краю.
Під час перебування у мовних літніх таборах діти:
- підвищили рівень мовної та мовленнєвої компетенцій;
- набули навичок усного мовлення, досвіду комунікативного спілкування;
- непомітно подолали мовний бар'єр;
- поєднали навчання із захопливим відпочинком;
- найголовніше — отримати мотивацію для подальшого удосконалення знання іноземної мови.
|